kolmapäev, 14. jaanuar 2009

Plastic people of universe

"Rock’n’roll" oli lavastus, mis minust läks küll täiesti mööda. Või kui täpne olla, siis ei jõudnud minuni.
Esiteks ma ei näinud eriti hästi lavale, sest ma olin viimases reas ja minu ees istus mingi pikk mees (Draamateatri suures saalis Endla külalisetendusega oli tegu).
Teiseks oli mul kohutav uni. Pool esimesest vaatusest ma istusingi vist lihtsalt silmad kinni ja vaatasin lavale, siis kui stseenid vaheldusid, et näha, kes seal nüüd on.
Kolmandaks jäi mul kava ostmata, sest polnud raha kaasas. Nii et jäi ka suhteliselt arusaamatuks, et kes on kes. Neid tegelasi tundus seal nii palju olevat, et mul oli raske järge pidada. Näiteks kui lõpupoole räägiti midagi Lenka tulekust, pidin ma tükk aega meenutama, et kes see Lenka on ja miks ta tulema peab :)
Aga on tore, kui inimene viitsib aastakümneid, ajast ja võimust olenemata, oma rida ajada.. kes elab rockmuusikas ja kes kommunismis..

Muud ei olegi.

3 kommentaari:

Danzumees ütles ...

Oi kui kahju, et pidid unisena ja viimasest reast vaatama. Ma ise vaatasin esimesest reast ja väikses Endla Küüni saalis - kõik oli kui peo peal.

See on ju Tom Stoppard veel kõigele lisaks, ehk seda teksti tuleb erilise tähelepanuga jälgida! Sinna sisse on nii palju peidetud. Minu sees on see tükk muudkui kasvanud...tahaks tegelikult uuesti näha, et kõik nüansid enda jaoks üles noppida!

Ja kui hea rolli tegi "murtud naisena" Piret Laurimaa...see oli täielik vapustus!

Nii kahju, et Sa ei saanud seda, mida saama oleksid pidanud...

Danzumees ütles ...

Tahtsin veel seda öelda, et Ugala on Tallinnas Eesti Draamateatris 02.03 etendusega Börs ja börsitar. Hilje Murel ning Andres Tabun ja Luule ja Arvo Raimo ja tegelikult absoluutselt kõik teised ka teevad fantastilised rollid ning Aardam on kirjutanud ühe väga väga hea teksti!!! Kurb ja naljakas...parim kombinatsioon!

Arvestades meie maitsete sarnasust (Rock 'n' rollist hoolimata), siis olen kindel, et Sulle meeldib see sama palju kui minule!!! Ja veelkord - Hilje Murel...tema Sille Salu on üks eelmise aasta minu lemmikrolle!!!

Eliza Day ütles ...

aitäh, olen juba kursis, et see etendus tuleb.

Aga eks see teatriskäimine ole ka mõnes mõttes õnnemäng.. Elamus sõltub ju niii paljudest asjadest, enda meeleolust, näitlejast, kõrvalistujast, eesistujast.. ma ei tea.. vahel ka ilmast! :)