laupäev, 24. jaanuar 2009

Vabandage, meil on kõik täis!

– Aga millal te kaineks saate?

Alguses vaatasin, et see etendus jookseb küll rappa. Et kas ma tõesti peangi nüüd poolteist tundi vaatama, kuidas erinevad kliendid õhtusöögiks lauda nõuavad. Aga õnneks hakkas sealt ka väike stoori kooruma. Reserveeringutes töötav Sam oli tegelikult õppinud näitleja, kes oma tähetundi ootas. Kolm korraga helisevat telefoni, röökivad, vihased, nõudvad kliendid või restoranitöötajad teiselpool ja siis proovi kõigile meelejärgi olla ning rahulikuks jääda.

Ma ei suudaks vaadata monotükki mulle ebasümpaatse näitlejaga. Taavi Teplenkov meeldib mulle väga. Aga ma olen kindel, et temas on palju enam võimeid, kui selles tükis tal neid võimalus näidata anti. "Kõik on täis" oligi selline tore meelelahutus ja ei midagi enamat.


(Eile oli ETV’st Priit Pedajase „Popi ja Huhuu“. Umbes aasta tagasi või kunagi, kui seda samuti telekast näidati, ei suutnud ma seda üle 5 minuti telekast vaadata. Mulle käis Popi klõbin põrandal kõndides nii närvidele, et pidin teleka kinni panema :D Seekord vaatasin lõpuni ja juba 5 minutit peale algust naersin pisarateni, sest Tiit Suka ja Taavi Teplenkovi ahvi ja koera rollid olid lihtsalt suurepärased ja nii täpselt tabatud. Tõesti hea reedeõhtune teatrielamus. :)


Kommentaare ei ole: