pühapäev, 31. mai 2009

Alguskokkukõla

Kiri sõbrale järgmisel päeval:

"Ma olen nii närvis. Või mitte närvis. Pigem häiritud. Aga mitte negatiivselt. Selline imelik rahutus on sees. Või häiritus. Käisin eile NO-teatris „Pea vahetust“ vaatamas. Mul on tunne, et ma sain eile kellegagi pea ära vahetada. Ma olen nii närvis. Ei. Endast väljas. Ma ei tea. Jah, ikkagi, endast väljas. Poleks arvanudki, et üks etendus mu hinge nii sügavalt puudutada suudab."

Aitäh, Uku.


"Pea vahetus" - Teater NO99

3 kommentaari:

Danzumees ütles ...

Elizakene... kuhu Sa oled kadunud.... auuuuuuuu?!?!

Eliza Day ütles ...

Olen täitsa elus, terve ja rõõmus :) Lihtsalt juhtus nii, et sel suvel ma kordagi teatrisse ei jõudnud. Pole minu süü, et suveteatrit alati kuskil 7 maa ja mere taga tehakse :D Mõtlesin, et võtan asja vabalt: kui juhtun kusagile teatri lähedusse, lähen, kui mitte, pole ka midagi hullu. Ja imekombel jäin ellu! :))
Oktoobrist olen jälle teatrimaailmas tagasi.. piletid juba olemas ka.

Danzumees ütles ...

Hehee... siis ehk kohtume teatrites... mul ka 100 tükki oktoobris plaanis :)

Suveteatrist oleksid siiski pidanud "Kiivad armastajad" haarama. Millegipärast arvan, et see oleks Sulle meeldinud! Seda etendati vanalinnas... Aga üldiselt oligi üpris vaene teatrisuvi... head olid ka paar - Rakveres ja Ontika mõisas - lavastatud tükki.