pühapäev, 4. oktoober 2009

Lavakooli Meistrid ja Margaritad

Kui kevadel kuulda oli, et sügisel tuleb lavakatel välja tantsulavastus „Margarita ja Meister“, jättis see mind suhteliselt ükskõikseks. Esiotsa mõtlesin üldse, et ilmselt jääb see teatrikülastus mul vahele, kuna ei ole siiani erilist huvi tantsu vastu tundnud.
Aga vahepeal sai 24. lend mulle juba päris armsaks, niiet mõtlesin, et kahju oleks midagi uut vahele jätta ja nii ma seadsingi sammud jälle teatri suunas. Esimest korda sel sügisel ja esimesele tantsulavastusele oma elus.

Aga ainult tantsulavastus see polnudki. Ka teksti oli päris palju, kuigi, ma pean tunnistama, et enamuse ajast ma unustasin teksti jälgimise hoopis ära, sest näitlejate tegevus laval oli palju põnevam.
Esimestes stseenides, kui poisid pidid tüdrukuid kätel kandma ja erinevaid akrobaatilisi etteasteid tegema, kukkus see üpris kohmakalt ja konarlikult välja.
Aga mida aeg edasi, seda ladusamaks ja energilisemaks kõik läks.

Ma ei ole kunagi unistanud laval olemisest, liiatigi siis näitlejaks saamisest, aga kui need noored lava peal nii energiliselt ja reipalt lindy hopi ja charlestoni (vist oli nii? Ma pole tantsu alal just eriline ekspert) tantsisid, näod naerul ja mitte kübetki väsimuse märki välja näidates, tuli mul korraga vastupandamatu soov nende keskel olla! :)

Nad kõik olid võrratult lahedad!


"Margarita ja Meister" - Teater NO99

3 kommentaari:

Danzumees ütles ...

Jee, teretulemast tagasi! Sind on oodatud! Ja nüüd sain kinnituse, et pean ka seda ikka vaatama minema. Ei taha neilt tõesti midagi vahele jätta!

Eliza Day ütles ...

Aitäh :)
Ma vaatasin kohe, et imelik, et sinu teatrikavas ei ole "Margaritat ja Meistrit" näha.. :)

Gio Ve ütles ...

Very interesting indeed!
Best wishes from an Italian who did make a blog in Estonian language.