pühapäev, 3. mai 2009

Väga hirmus ei olnudki

Nüüdseks on mul õnnestunud Lavakooli 24. lendu näha neljal korral. Selle ajaga on kindlad lemmikud tekkinud, kes juba tegelikult esimesest korrast alates silma jäid. Aga kahjuks on ka päris mitu sellist inimest, kelle nime taha võib peale igat nähtut lavastust-etendust kirjutada: märkamatu.

Mart Kolditsa lavastatud „Kummitus masinas“ kohta ma nüüd ei tea, kas seal andis lavastaja ise ülesanded näitlejatele või pidid nad need ise välja mõtlema, aga igal juhul, kui kogu trupp laval oli, olid ikka ja jälle ühed ja samad inimesed, kes pilku püüdsid ning ühed ja samad inimesed, kelle tegevuste meenutamiseks pidin ma pärast kõvasti ajusid pingutama, et kas nad üldse olid laval ja mida nad seal tegid.

Aga lavastus ise oli põnev. Arvasin, et see saab kindlasti päris jube olema, kui räägitakse erinevatest hirmudest jms, kuid (kahjuks) ei tundnud ma kordagi isegi mitte kõhedust. Aga selle eest oli vaatamist küllaga ning ka kuulamist. (24. lend oskab tõesti laulda!) Vaimukaid ja põnevaid stseene oli palju. Hendriku unenägu meenub esimesena. Veel Marta silmad, Miku koer, kelnerid..

Kui Ott kirjutas oma blogis, et talle tuli „Proffet“ meelde, siis ma pean korra veel kahetsema, et mul see nägemata jäi..



"Kummitus masinas" - Lavakunstikooli 24. lend

2 kommentaari:

Danzumees ütles ...

:))) Kas me istusime kõrvuti :)))

Üpris sarnased emotsioonid minul ka!

Eliza Day ütles ...

Ei, ma käisin juba kolmapäeval vaatamas :)