reede, 22. august 2008

Kolm meest paadis - Ugala

Ei oska eriti midagi kirjutada, niisiis teen lühidalt.
Meeldis:
*Näitlejad Peeter Jürjens, Arvi Mägi ja Margus Vaher. Kõik olid väga sümpaatsed, kuid kõige rohkem meeldis Peeter Jürjens, kes oli selline muhe vanamees. Torises, tegi koerust, laulis, tegi grimasse, naeratas sõbralikult.. Mul võiks selline vanaisa olla! :) Ugala kodukal on kirjas, et tal on üks huvitav hobi ka, nimelt kaktused. 2006. aastal oli tal kodus 1600 kaktust! (Seda ma märgin siin sellepärast, et minus tekitavad austust inimesed, kes on mitmekülgsed ja kellel on hobid, mis näitavad pühendumist ja armastust.)
*Inglise huumor. Mulle väga meeldib. Kahju ainult, et seda nii väheseks jäi. Algus oli paljutõotav, aga lõpuks vajus ära.
*Laulmine. See tuli täieliku üllatusena, et nad lavastuses ka päris mitmeid laule esitavad.

Ei oska veel seisukohta võtta:
*Andres Oja. Tema on mulle silma jäänud 23. lennu piltidelt ning mul oli suur huvi näha, kuidas ta näitleb. Tal oli seal päris palju episoodilisi rolle. Mõni oli päris hea, näiteks kelner või siis kildis shotlane. Aga vahepeal tuli nagu rolle, kus ei olnudki midagi temas muutunud, peale riietuse. Ja ma vahepeal vist pidin väga teraselt kuulama, et aru saada, mis ta räägib. Diktsioon võiks veidi puhtam olla. Aga pole hullu, ootame-vaatame, mis temast tulevikus saab :)

Ei meeldinud:
*Asendusetendus. Tegelikult olid mul ju piletid 'Kunstile' aga see jäi mingil põhjusel ära. Kui ma mängukavast valisin, kumba etendust vaatama minna, siis tundus just 'Kunst' huvitavam ja pealegi ma teadsin ja tahtsin kõiki neid näitlejaid sealt näha. 'Kolm meest paadis' näitlejate nimed ei öelnud mulle alguses midagi, aga näod olid tuttavad. Millal ma siis 'Kunsti' näen?!
*Nõmedad naljad. Kõige tobedam nali, mis mulle kohe meelde tuleb, on see elus konservikarp, mis mööda lava ringi jookseb ja üks vanameestest seda hiiglaslike kääridega taga ajab. Õnneks oli sellised kohti vähe.

Nii et kuigi see lavastus mulle suurt midagi ei pakkunud, oli näitlejate mäng siiski väga nauditav.

2 kommentaari:

Danzumees ütles ...

Ma tean, et Sa oled tulnud teatri juurde alles hiljuti, aga tahtsin omalt poolt öelda, et Peeter Jürgens on olnud minu suur lemmik juba aastaid! Kolme meest paadis pole ma veel näinud, aga viimased tema superrollid, mis meenuvad on etendustest "Aarete saar", kus ta oli Priit Võigemastiga koos superhea paar! Ja siis Ugala eelviimane suvelavastus - Kolm klaasikest kirsiviina ja muidugi üks viimaste aastate parimaid lavastusi üldse - Niskamäe kired, seal tal on küll väiksem roll, aga seda võimsam. Hämmastav, et ta saab järgmisel aastal juba 70 aastaseks!

Hmmm...Su tekstist jääb selline kahe otsaga tunne...ühelt poolt Sulle nagu ei meeldinud, teisalt näitlejad on ju tõesti huvitavad...ma pean küll, kasvõi ainult Peeter Jürgensi pärast seda ikkagi vaatama minema...Lisaks Andres Oja on ka üks mu 23.lennu lemmikutest, ehk tahaks teda ka nüüd "päris" teatri leival näha...Ja ka Margus Vaher ning Arvi Mägi kuuluvad nende nimistusse, kes mulle ikka meeldinud on...

Aitäh info eest!

Eliza Day ütles ...

Aitäh kommentaari eest!