laupäev, 2. august 2008

Ursula Ratasepp

Kuidagi nii armas intervjuu SLÕhtulehes.
Üldse ma avastasin, et ta meeldib mulle iga rolliga järjest enam.

Pilt: Veiko Tubin

3 kommentaari:

Danzumees ütles ...

Ma seekord Sinu arvamust ei jaga. Minule on meeldinud ta siiani kõige rohkem Kaevus (viimastes tükkides ma temast eriti vaimustuses pole olnud). Ja ega tegelikult sellist päris superrolli temalt veel näinud polegi, aga pole ka midagi selle vastu kui ta vaadatavas tükis kaasa teeb.

Minu meelest on ta välimuselt nagu Anu Lamp-i tütar :) Artiklile tähelepanu pööramise eest suur tänu!

Eliza Day ütles ...

Superrolli tõesti veel pole olnud aga mina näen temas potensiaali! :)

Danzumees ütles ...

Kahtlemata! Ma arvan ka, et ühel hetkel tuleb temalt superroll kindlasti!

Huvitav, kuidas tal Julia õnnestus? See ju selline roll, millest paljud unistavad. Siiani minu lemmik-Julia on Katariina Lauk, aga kes teab, võibolla on Tartus sündinud midagi fantastilist?