neljapäev, 8. mai 2008

Ohvrit mängides

Eile käisime vaatamas. Minu jaoks oli see esimene Kolditsa lavastus. Ja nagu ma juba aimasin, ei olnud see päris see, mida ma olen tavaliselt harjunud Linnateatri lavalaudadel nägema. Peale esimest vaatust ei osanud ma kuidagi otsustada, et kas see etendus meeldib mulle või mitte. Pigem vist kaldusin sinna mittemeeldimise poolele, aga kuna tegu ikkagi Linnateatri näitlejatega, siis jäin veel äraootavale seisukohale. Õnneks teine vaatus oli juba parem ja lõppkokkuvõttes võib öelda, et mulle see etendus meeldis! Aga samas.. väga soovitada küll ei julge, eriti veel sellistele tuttavatele, kes harva tee teatrisse leiavad. Ja ma vist isegi peaksin minema seda veel vaatama, et pointi lõpuni läbi hammustada. Ma ei tea, kas viga oli minus või lavastajas, aga ma ei suutnud kogu seda teksti haarata. Võibolla oli see ka tingitud asjaolust, et tihtipeale ma kipun keskenduma teatris näitlejate vaatamisele, lavakujundusele, kuidas lavastaja on erinevaid situatsioone lahendanud jms. Ja selles etenduses oli, mida vaadata. Noh, kõigepealt muidugi see videokaamera ja Priit kastis. Kuigi, videokaamera oleks nagu juba vana trikk neile, kes on näinud näiteks GEPi või Naftat teatris No99. Siis see valge maja karkass keset musta lava. Jällegi väga mõnus. Uks oli olemas ja aken ja.. Siis meeldis mulle, kuidas seinale kriidiga joonistati, kord laevauksed koos illuminaatoritega, siis jällegi riidekapp.. Minu jaoks oli suht geniaalne, kuidas nad toolidest tegid ujulasse basseini äärde need hüppamise kohad: 1, 2, 3, 4. Ja lõpus suits, imiteerimaks merd.
Näitlejatest.. jäin praegu päris pikalt mõtlema, et keda võiks mainida.. Võibolla ehk Andres Raag ja Andero Ermel. Kalju Orro koka osa oli ka päris hea :D


Midagi tuttavlikku oli ka selles etenduses. Nimelt oli seal stseen, kus Valja ema ja onu rääkisid tapeedist. Et 'no mida sa ostsid sellest vinüültapeedist, kuuled, kuidas ta praegu seina pealt maha koorub. Homme lähme ostame sulle ilusa pabertapeedi.' vms. Ohh need ilusad ajad, kui on saadud tapeeti seina panna ja loota, et ehk järgmisel hommikul ei ole tapeet seinalt maha põrandale koorunud :D Viimasel korral ma üldse loobusin poole pealt tapeedi panekust. Nüüd ongi mul koridoris 3 erinevat tapeet ja kusjuures veel nii et paar paani on ülevalt naelaga kinni löödud, sest lihtsalt.. jaks sai otsa mässamisest! :))


Tapeediteemadel lõpetamegi tänaseks!

Kommentaare ei ole: