teisipäev, 13. mai 2008

Pink

Eile sattusin eneselegi ootamatult VATteatrisse. Noh, seda tänu sellele, et Alo mängis etenduses Pink ja tegu oli eelviimase etendusega. Oleks muidugi tahtnud viimasele minna, aga see kool.. Etendusele jõudsin vaevu-vaevu.. umbes kell 17.59 tormasin rahvusraamatukogu uksest sisse. Oleks ma enne teadnud, et kaubamajast tõnismäele sõidab troll pool tundi.. :D
Aga ok, see selleks.. mul on ülimalt hea meel, et siiski ära nägin.

Esimene vaatus oli 'Talv'. Uhh.. mõni hetk sellest Katariina mängitud purjus naisest tulid nii tuttavad ette.. Kas nüüd just jutt aga liigutused kindlasti. No ikka täitsa hästi mängis! :D Lugu ise oli täitsa OK, kuigi vahelpeal nagu kiskus venima. Aga ilmselt ei oska ma eriti midagi selle kohta rääkida, sest olen liiga lummatud teisest vaatusest. 'Loomaaialugu' Margus Prangeli ja Alo Kõrvega. Issand.. vabandage väga, aga minu arust oli see Alo poolt tema parim roll.. Siiani ma pole veel ühtegi ebaõnnestunud rolli talt näinud aga no see.. lihtsalt ei ole sõnu! Naerda sai pisarateni ning ka kurbusest tahtis pisar vahepeal silma tulla. See kuidas ta ühel hetkel nii kurb oli ja teisel juba naeris maniakaalselt.. või need grimassid, kui ta hamburgerimüüjat tegi... Hetkel on mul vaid kuradi kahju sellest, et ma seda etendust enam kunagi ei näe.
Aga igal juhul jään ma suure põnevusega ootama Uusbergi uut lavastust sel suvel, kus Alo, Argo ja Indrek Ojari koos mängivad.. Ma südamest loodan, et nende osad on enam-vähem võrdsed, sest tahaks nii väga näha, kuidas need 3 laval on.

Kommentaare ei ole: