reede, 30. mai 2008

Hea ja mitte nii hea uudis

Üleeile avalikustati näitlejad, kes mängivad Wabariigis. Jesss! Olin seda nii kaua oodanud.. keegi kuskil foorumis pakkus, et Priit Võigemast mängib Indrekut ja ma juba natuke harjusin selle mõttega. Tundus päris tore mõte olevat, sest olen ju teda ainult kahes etenduses mängimas näinud. Aga võta näpust! Ei mängigi ta üldse seal vaid peaosa on hoopis Alol! :) Igal juhul ei jõua ära oodata! Argo, Indrek Sammul ja nüüd Alo.. Vahva!
(kodus ema juures ootavad mind ka Tõde ja õiguse 5 osa raamatuid, mis ma tal ekstra lasin välja otsida, et ma saaks suve jooksul need läbi lugeda, mõne esimest, mõne teist korda)

Teine uudis tabas mind täna hommikul. Klõpsisin Orkuti kommuune ja mis ma näen.. keegi Hendrik oli anonüümse teate foorumisse jätnud, et Periklese etendused jäävad jälle ära. Ja just siis kui mul on piletid homsele etendusele... Selle asemel mängitakse Naftat. Mitte et mulle Nafta väga meeldinud poleks... Aga ma siiski ootasin juba pikisilmi Periklest. Eriti peale seda, kui teatriauhindade saadet telekast nägin. Kurat küll! Nüüd peab siis sügist ootama...

Kommentaare ei ole: