kolmapäev, 18. juuni 2008

Kõik on hästi

Jah. Kõik on endiselt hästi. Ma ei pidanud No-teatris ka seekord pettuma. Periklese lavastus on suht geniaalne, minu tagasihoidliku arvamuse järgi!
Saali minnes ootas meid tõeline leitsak, mis enamusel kohe kulmu kipra tõmbas. Ka mul. Esimene mõte oli, et no mida kuradit, konditsioneer on katki vä?!
Teine üllatus oli see, et näitlejad olid juba laval. Istusid valgetel plastmasstoolidel plastmasslaudade taga, jõid kohvi ja jälgisid vaikides publikut. Ja nii see kestis vist umbes 10 minutit.
Siis laulis Lenna ühe laulu, viirukid jäeti suitsema ning näitlejad lahkusid lavalt. Viirukilõhna peale taipasin, et äkki see palavus on siiski taotuslik. Oleme ju nüüd Indias! Kas pole mitte geniaalne idee..
Noh ja siis läks lahti. Shakespeare'i tekst Bollywoodi stiilis. Kas pole mitte geniaalne idee..
Tekst.. laulud.. tantsud.. kostüümid!.. näitlejad! Suurepärane! Risto meeldis eriti. Ja Gert ja Tambet, nagu alati :) Sergo oskab nii hästi laulda! Rasmuse räpp oli lahe. Ma ei tahaks ennast korrata, aga ütlen ikka: see oli suht geniaalne :D
Aga et mitte üleni ülistuslaulu siia kirjutada, siis üks asi siiski oli, mis natuke häiris. Ropendamine. Sellele teatrile omane, tundub. Olgu, saan aru, et kuna tegu oli bordellistseeniga, siis peabki vulgaarsem olema. Saan ka aru, et nad taotlevadki skandaalsust, originaalsust.. mida iganes. Aga ikkagi.. kas peab just nii..
Aga igal juhul juba esimestest hetkedest peale ma teadsin, et ma pean seda etendust veel vaatama tulema ja mul ei tekkinud hetkeksi kahtlust, et ühest korrast peaks piisama selle lavastuse puhul.

Sügisel näeme jälle!

Kommentaare ei ole: