pühapäev, 28. detsember 2008

2008

Aasta on kohe läbi ja on paslik teha kokkuvõtteid. Panin mingi nimekirja kokku, jätsin järjekorranumbrid eest ära, sest ikka on ju vahel nii, et täna tundub nii ja homme naa..

Rollid:
Alo Kõrve – Pink (Loomaaialugu), Nõks
Jaak Prints – Nafta!
Argo Aadli – Kivid sinu taskutes
Priit Võigemast - Ruja
Risto Kübar – Ruja, Perikles

Katariina Lauk – Misantroop, Pink (Talv), Reigi õpetaja
Piret Kalda – Iguaani öö
Evelin Pang – Vincent, Ruja

Kunstnikutöö:
Arbuusisuhkrus – Aime Unt
Päike soojem, taevas sinisem – Iir Hermeliin
Perikles – Ene-Liis Semper

Muusikaline kujundus:
Ruja – Ojasoo-Semper
GEP – Ojasoo-Semper
Perikles - Chalice
Murdlainetus – Veiko Tubin

2008 esmakordselt nähtud lavastused:
Tõde ja õigus 2. osa - Elmo Nüganen
Kivid sinu taskutes - Jaanus Rohumaa
Vahepeatus - Uku Uusberg

2008 esietendunud lavastused:
Vahepeatus - Uku Uusberg
Ruja - Tiit Ojasoo ja Ene-Liis Semper
Perikles - Tiit Ojasoo ja Ene-Liis Semper

Südamelähedaseimad teatrid:
Tallinna Linnateater
Teater NO99
VAT Teater

Tele-ja kinohetked:
Tuulepealne maa
Teatriauhindade gaala 2008
Detsembrikuumus

Lemmik meesnäitlejad:
Argo Aadli
Jaak Prints
Rain Simmul
Risto Kübar
Alo Kõrve
Gert Raudsep
Tambet Tuisk
Margus Tabor

Lemmik naisnäitlejad:
Katariina Lauk
Evelin Pang
Elisabet Tamm
Anne Reemann
Piret Kalda


Külastatud etendusi: 46
Neist:
27 esmakordselt
21 Tallinna Linnateatris


Seekord siis sedapidi :)
Head vana-aasta lõppu!


6 kommentaari:

Danzumees ütles ...

Head vanakese "lõppu" Sinule ka!

Mu üks suurimaid kahetsusi, et mis teatris nägemata jäi sellel aastal on Pink... oleks korra peaaegu näinud, aga siis olid piletid välja müüdud ning kuigi VAT-i müügijuht lubas uurida, et äkki ikka saab...jättis ta mu korduvatele kõnedele tagasi helistamata. Ja nii see jäigi.

"Head ööd, vend" on teine tükk, millest on ka väga kahju.

Danzumees ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Danzumees ütles ...

Ahjaa...miks Sa Kõrve ja Aadli rollide hulgas "Vahepeatus" -e rolle ei märkinud ära...kas need olid Sinu jaoks "teisejärgulised"? Või oli mõni teine põhjus?

Eliza Day ütles ...

Minagi juhtusin Pinki nägema pooljuhuslikult ja nagu ma ka kirjutanud olen, oli mul selle üle väga hea meel.

Ka minul on kahju, et "Head ööd.." nägemata jäi. Puhtalt laiskusest :( (siinkohal võiks endale uueaasta lubaduse anda, et laiskusest etendusi mitte vahele jätta! :))

Ja mis puudutab Vahepeatuse rolle, siis Kivide ja Pingi kõrval võibolla tõesti teisejärgulised (aga mitte üldises plaanis). Alo Kõrve puhul sai 2 rolli mainitud, sest need olid nii erinevad.

Aitäh Sulle, et viitsid aeg-ajalt kommenteerida.

Danzumees ütles ...

Hehheee...asi pole viitsimises... Su lood "kõnetavad" mind...ja ma hämmastun alati kui sarnased (mõnedest üksikutest eranditest hoolimata), meie maitsed on :)

Tihti loen Su tekste ja mõtlen, et APPI, kuidas võib üks teine (võõras) inimene (kuigi ma juba kergelt pean sind ja/või "su blogi" oma sõbraks :)) nii sarnaselt minuga näha ja mõelda...Iguaani öö on jälle üks ere näide :) Piret Kalda oli FANTATILINE!!!! Ja kõik Su mu jutt oli ka justkui peaaegu minu suust :) Lihtsalt hämmastav! (muideks mu naisel oli ka külm ning ei tekkinud seda "sooja" tunnet...värises veel rohkem kui neid suvistes riietes tegelasi vaatas :) Ja Su piseke remark Anne Reemanni kohta! Ma olen alati imetlenud tema ilu...selles on midagi eelmise sajandi alguse naiselikkust, mida on raske sõnul seletada, kuid kui hea on teda laval jälgida ja imetleda :)

Aitäh Sinule endale, et viitsid oma mõtteid jagada!

Eliza Day ütles ...

Mul on vahel sama tunne kirjutades, et miks üldse vaeva näen, kui Danzumees on juba kõik öelnud, mida mina öelda tahan :D