pühapäev, 10. jaanuar 2010

Hüvasti, 2009!

Enne kui jaanipäev käes, pean ära märkima eelmise aasta enda lemmikud. Kahjuks pole enam blogimises nii tubli olnud, kui varasemalt, aga eks ma hakkan jälle kunagi kirjutama.. kui vaim peale tuleb :)

Nähtud etendusi 41
Neist 2009.a esietendunud 18

Meeldejäävaimad lavastused: "Pea vahetus“ (NO99), „Hecuba pärast“ (Linnateater), „Kes kardab Virginia Woolfi“ (NO99) ja „Ma armastasin sakslast“ (Linnateater).
Minu poolt äramärkimist väärivad veel "Boulgakoff" (Draamateater), "Kummitus masinas" (Von Krahl ja lavaka 24. lend), "Meie, kangelased" (Linnateater), "Margarita ja Meister" (NO99 ja lavaka 24. lend).

Meeldejäävaimad rollid: Hendrik Toompere jr ("Boulgakoff", "Kes kardab..") ja Priit Võigemast ("Pea vahetus" ja "Ma armastasin sakslast").
Kui meesrolle võisin nimetada kasvõi une pealt, siis naisrollide meenutamiseks kulus mul tükk aega. Lõpuks jäi üks: Sandra Üksküla Uusberg ("Pikk pink").
Aga märgin ära veel Anu Lamp ("Meie, kangelased" ja "Nii see on.."), Eva Klemets ("Onu Tomi onnike"), Mirtel Pohla ("Onu Tomi onnike") ja Merilin Kirbits ("Theised" ja "Kollane kass katusel").

Muide.. kui kõik etenduste pikkused kokku liita, siis teatris veetsin ma eelmisel aastal 4 päeva ja 6 tundi.
Ja teatripileti hind oli keskmiselt 180 krooni. (Tallinna teatrites, teisi külastasin väga vähe).

Loodame 2010.ndalt aastalt sama toredaid teatrielamusi!

2 kommentaari:

Danzumees ütles ...

Üllatus, üllatus... üsna sarnased arvamused meil jälle :) Ainult, et naisrollidega pole mul küll probleemi... kas Sulle Anu Lamp Meie kangelastes ei mõjunud? Ja Marika Vaarik Virginia Woolfis? Toatüdrukuid Sul pole ilmselt õnnestunud näha... kui oleksid, siis oleks Sul kohe 3 tipp naisterolli võtta :) Aga Katariina VATi tükkides? Ja Külli Ma armastasin sakslast... või oli Sul Ursula?
Anyway... marss jälle kirjutama! Mis Sa laiskled, ma pidevalt ootan :)
Head jätkuvat aastat Sulle kah!

Eliza Day ütles ...

Ma vaevlen blogikriisis, ühtegi lauset ei suuda kokku kirjutada.

No naisrollide suhtes ei olnud mul tõesti ühtegi väga eredat meenutust, võrreldes Hendrik Toompere ja Priit Võigemastiga..
Sinu poolt nimetatud olid muidugi head, aga jah.. on nii nagu on :)