esmaspäev, 20. oktoober 2008

Inimene on inimene

Kui palju on üldse tõeliselt häid naistalente koomikas? Kui palju on selliseid talente, kes on andekad nii koomikas kui tragöödias? Mina ühte tean. Tema nimi on Katariina Lauk ja ta mängib VAT Teatri "Misantroobis" 5 erinevat rolli.
Noored näitlejad Elina Pähklimägi, Ago Soots ja Meelis Põdersoo olid ka toredad.

2 kommentaari:

Danzumees ütles ...

Ma pole Su pikka lugu rambo kohta julgenud lugeda, sest lähen ise ka varsti seda vaatama ja igaks juhuks vaatan ise enne ära :)

Natuke lühema loo Lõputust kohvijoomisest lugesin ja see hirmutas ära, sest mul ka see kavas.

Misantroopi kavas pole, aga tegid selle ahvatlevaks. Katariina on tõesti imeline talent. Üks suurimaid, kes meie lavadel on - vahet pole kas meeste või naiste hulgast :)

Aga muidugi ei saa ka unustada Maria Soometsa Muia Veetamme rolli... Lisaks meeldivad mulle komöödiarollides vanad head näiteks Ines Aru ja Luule Komissarov. Usun, et ka Evelin Pang, Hele Kõre ja Kadri Lepp saaksid hästi hakkama...kuigi Hele-ga olen näinud ainult seda üht Baskini lavastatud salongikomöödiat. See oli küll üllatavalt hea, sest Baskini lavastustest ma eriti vaimustuses pole olnud. Ja Pang on muidu selline vallatu vahest :)

Aga tõesti, ega neid komöödiaid ju eriti tihti tehta kah...vähemalt mitte minu maitse järgi :) Ilmselt on see kõige raskem žanr. Ja seda mängida ka vist peaaegu võimatu...vähemalt nii, et naljakas vaatajale oleks.

Kui nüüd hakata mõtlema, et millal sai viimati Eestis teatris korralikku komöödiat näha??? Ei tulegi meelde...Naabri Mari, Ugala suvetükk oli ka rohkem selline soe ja muhe rahvatükk, mitte otseselt komöödia...kas tõesti Ronk Linnateatris, kus nii Veiko Tubin kui ka Priit VÕigemast tegid ülihead koomilised rollid...ja miks ka mitte Indrek Ojari ning Argo Aadli...nemad ju ikka ka :) Aga naistele polegi eriti neid koomilisi rolle tõesti peale Maria Soometsa oma olnud siin viimasel ajal...vähemasti, mis minu silme ette on sattunud.

Peab siis sellel Misantroobil silma peal hoidma :)

Eliza Day ütles ...

Ega oma silm on kuningas jah.

Kohvijoomise kohta on ju päris palju kiitvaid sõnu ka öeldud. Nii et mine sa tea, äkki sulle meeldib.

Muide, Misantroobi esietendusel plaksutati peaaegu iga kord, kui Katariina Lauk peale oma stseeni lavalt lahkus. Seda ei juhtu just tihti, et publik nii tihedalt etenduse käigus aplodeerib..

Kusjuures, mulle "Ronk" üldse ei meeldinud, küll aga Veiko Tubin ja Priit Võigemast.

Vot sellised lood :)